vineri, 13 ianuarie 2012

Datorită ţie



Această poezie am scris-o într-un moment în care îmi doream enorm de mult să lipesc un suflet de de al meu, să îi spun prin intermediul acesteia că îl iubeam. Încercare eșuată (poezie publicată la 13 ianuarie 2012, explicație adăugată la data de 9 martie 2016).

Este timpul ca tu să afli că datorită ţie am început,
Ca atunci când vorbeşte cineva, cu atenţie să ascult.
Să gândesc fiecare cuvânt, să ajung la orice sens al lui
Şi să păstrez doar pentru mine, să nu spun nimănui.

Datorită ţie, am învăţat să apreciez fiece faptă,
Chiar de pare nebunească sau poate, neînsemnată..
Să ştiu că au fost făcute cu rostul de a mă ferici
Şi în clipele de pierzanie..cu rostul de a mă împuternici.

Datorită ţie, am reuşit să îmi dau mai multă importanţă.
Exact la timp ! Când nu mai aveam nici o speranţă..
Nu m-am pierdut cu firea,din “groapă” m-am ridicat
Şi i-am ignorat pe cei ce prost m-au judecat.

Datorită ţie, mi-a revenit cu drag zâmbetul pe buze...
Şi ştii de ce ? Pentru că ai ştiut să-ţi ceri scuze !
Să laşi orgoliul la o parte, să te întorci la mine
Şi să recunoşti că poate ceea ce-am făcut a fost bine.

Am învăţat să îndrăgesc puţinul pe care-l primesc
Chiar şi preţ de un moment, ca şi îmbrăţişările ce se ivesc
Din partea ta...căci pentru mine sunt nepreţuite,
Graţie simplităţii şi căldurii tale... în ele ghemuite.

Datorită ţie, am aflat cum e defapt să simţi anumite sentimente
Să spun : “El e vinovatul fluturaşilor din stomac...realmente !”
Şi ca să n-o mai lungesc,să nu te plictisesc
Aş vrea să îţi mărturisesc că datorită ţie...te iubesc !

2 comentarii: